Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Zbye

Γνώρισα τον Βασίλη πριν μερικά χρόνια στα live που παίζαμε με Infidelity. Camera, φωτογραφική μηχανή, του άρεσε να αποτυπώνει τις στιγμές, του άρεσαν οι συναυλίες, γενικά η μουσική. Μιλούσαμε αρκετά συχνά, κυρίως μέσω internet, έτσι κι αλλιώς ήμουν και τακτικός αναγνώστης του blog του. Δεν θυμάμαι ποτέ να γκρίνιαζε ή να παραπονιόταν για κάτι, το αντίθετο μάλιστα, ήταν ευδιάθετος, χαμογελαστός. 

Τον Μάρτιο του 10 παίξαμε για πρώτη φορά ως Sugar Factory στην Θεσσαλονίκη, ανοίγαμε τους Piano Magic. Ο Βασίλης για άλλη μια φορά ήταν εκεί… μου είπε πόσο πολύ του άρεσε αυτό που άκουσε και ότι θα ήθελε πολύ να συνεργαζόμασταν για μια κυκλοφορία του εργοστασίου. Του είπα ναι κατευθείαν, δεν είχα ενδοιασμούς, άλλωστε τον ήξερα, ήταν ο Zpi!

Περάσαμε μια πολύ δημιουργική περίοδο, ονόμασε την ιδέα του Sudden Pause κι έτσι κυκλοφόρησε το πρώτο 7ιντσο του εργοστασίου. Ήταν ειδικός στο να σκαρώνει τίτλους, ονόματα κλπ. Sudden Pause, Statistically Significant, Zpiderland και άλλα πολλά που μπορεί να μου έλεγε όταν πίναμε τον καφέ μας.

Δεν μου είχε πει ποτέ για την αναιμία και τα υπόλοιπα, το ανακάλυψα τυχαία. Δεν μιλούσε γι’ αυτά ποτέ, για τα προβλήματα υγείας που μπορεί να τον ταλαιπωρούσαν, αντίθετα έδειχνε και ήταν δυνατός! Η συμπεριφορά του, η στάση του, η θεωρία του και οι πράξεις του σε σχέση με την ζωή θα πρέπει να γίνουν μάθημα για όλους εμάς, ένα μάθημα ζωής!!

Τέλη Ιουνίου μου πρότεινε να ξανασυνεργαστούμε για μια νέα κυκλοφορία του εργοστασίου, θυμάμαι μου είχε πει στο τηλέφωνο αν θα μπορούσαμε να τελειώσουμε τα πάντα σε δύο εβδομάδες. Πριν 20 μέρες ξεκινήσαμε την διαδικασία παραγγελίας της νέας δουλειάς του εργοστασίου, αν όλα πάνε καλά μέσα στο 2013 θα κυκλοφορήσει αυτή η δουλειά, από την Sudden Pause.

Δεν έχω αντιληφθεί ακόμα ότι όταν πάρω το βινύλιο στα χέρια μου δεν θα είναι εκεί για να το ακούσουμε παρέα, ούτε και μπορώ να φανταστώ το επόμενο live που θα λείπει, τουλάχιστον σωματικά γιατί πνευματικά θα είναι πάντα εκεί. Ο Zpi ήταν ο μοναδικός άνθρωπος που πίστεψε περισσότερο και από εμένα στους Sugar Factory, στην ιδέα τους, στο γιατί υπάρχουν. Γι’ αυτό και ήθελε το αποτύπωμα αυτής της ιδέας δισκογραφικά..

Του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα!

Θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να κυκλοφορήσει αυτή η δουλειά, γιατί ο ίδιος ο Βασίλης πολέμησε γι’ αυτήν όλο το καλοκαίρι ανάμεσα σε άλλα, πραγματικά δύσκολα που πολεμούσε συγχρόνως.  Ήταν κάτι που ήθελε πολύ, όσο κι εγώ!


Αντίο Βασίλη, Αναπαύσου εν Ειρήνη στην ονειρεμένη σου χώρα, την Zpiderland.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου